loading...
بررسی تخصصی گوشی های موبایل
هیچکس بازدید : 180 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


گزارشی از این روزهای بازار لپ تاپ


هر سال با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، به ویژه از نیمه‌دوم بهمن‌ماه، بازار خرید و فروش کالاهای حوزه کامپیوتر و به ویژه لپ‌تاپ و مینی لپ‌تاپ گرم و پررونق مي‌شود.



به گفته فعالان بازار،تا سال قبل این برهه زمانی 40 تا 45 روزه، دوران طلایی بازار به شمار مي‌رفت و از آنجا که فعالان بازار هم به قصد ورود کالاهای تازه‌وارد در سال جدید، قصد خالی کردن انبارها و بستن حساب‌های مالی را داشتند، اجناس خود را با تخفیف به فروش مي‌رساندند و به این ترتیب فضای خرید و فروش هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مطلوب بود.امسال نیز مانند سال‌هاي قبل با وجود مشکلات ناشی از نوسانات شدید نرخ ارز و کاهش موجودی در بازار، از هفته دوم بهمن‌ماه بازار کامپیوتر که هفته‌ها رنگ رونق را به خود ندیده بود مي‌رفت تا رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد. اما با افزایش مجدد نرخ دلار بازار دوباره به وضعیت سابق بازگشت و اکثر فعالان بازار قیمت‌ها را در حدود 10 درصد گران کردند. شرکت‌های عرضه‌کننده هم نرخ مدل‌های کمیاب را در بازار افزایش داده و اکثرا از ارائه لیست قیمت به خریداران خودداری مي‌کنند.اگر این روزها سری به سایت‌های شرکتی که سابق بر این کالاها را با قیمت فروش معرفی می‌کردند بزنید متوجه خواهید شد اکثر کالاها به طور سفارشی وارد بازار مي‌شوند و از لیست قیمت هم خبری نیست.با همه این اوصاف فعالان بازار و کارشناسان مي‌گویند بازار مشتریان خود را در دو ماه پایانی سال حفظ مي‌کند .بررسی‌هاي روزنامه دنیای‌اقتصاد هم نشان مي‌دهد که با وجود مشکلات موجود در بازار کامپیوتر، اما میزان تقاضا نسبت به ماه‌های قبل افزایش یافته است.کارشناسان بازار مي‌گویند، بی‌اعتمادی به وضعیت بازار و غیر قابل پیش بینی بودن وضعیت نرخ دلار و روند قیمت‌ها باعث شده است تا خریداران ترجیح دهند کالای مورد نظر را ولو با قیمت بالا خریداری کنند تا اینکه در ماه‌های آتی برای خرید دچار مشکل شوند.






هیچکس بازدید : 192 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)



آیا Galaxy s III تنها 7 میلی متر ضخامت دارد؟


سامسونگ که با سری کهکشانی خود توانسته در دنیای اسمارت فون های اندرویدی تمام نگاه‌ها را به سوی خود معطوف دارد در صدد ساخت عضو سوم و قدرتمند این خانواده می‌باشد.کماکان شایعات پیرامون گالکسی اس ۳ فراوان است و یحتمل خود سامسونگ هم از این شایعات و حدسیات و اخبار بدش نمی‌آید تا ذهن دوست داران Galaxy s III بیش از بیش درگیر باشد و مشتاق‌تر از دیروز چشم انتظار ورود آن باشند.در خصوص این گالکسی شایعات به مانند محصولات اپل زیاد است و هر سایت و خبرگزاری‌ای مشخصاتی از آن را منتشر می‌کنند که هنوز مورد تایید سامسونگ قرار نگرفته و در هاله ای از ابهام می‌باشد.برخی شایعات حکایت از یک دوربین هشت یا دوازده مگا پیکسلی در بدنه این گوشی جدید و پردازنده ای چهار هسته ای دارد و حتی خبر می‌رسد که این گوشی مانند آیفون ۵ ( البته باز هم گمانه زنی است ) ضد آب می باشند.





اما آخرین خبری که از گلکسی اس ۳ منتشر شده خبر از ضخامت فوق‌العاده باریک آن دارد ضخامتی برابر با ۷ میلی متر!! در حالی که نسل دوم سری کهکشانی یعنی Galaxy SII با ضخامت ۸٫۴۹ میلی متر ضخامت جزو باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند می‌باشد.باید منتظر بود و دید واقعاً این گوشی به این حد از نازکی خواهد رسید؟آیا این ضخامت کم برای کاربران مشکل ساز نخواهد شد؟نظر شما چیست؟


منبع: mobile724.com

هیچکس بازدید : 183 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


واگذاری شماره 0933 به اپراتور دوم بررسی می شود



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالیکه شماره 0933 رزرو پروژه تالیا بوده، اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل اقدام به واگذاری سیمکارت های خود با این شماره کرده است، بر همین اساس رئیس شورای رقابت اعلام کرد: این اقدام توسط شورا بررسی می شود.

هیچکس بازدید : 147 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


ویندوز 8 بتا ، 10 اسفند ارایه می شود





مایکروسافت قصد دارد در پایان این ماه میلادی و در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون نسخه پیش نمایش مخصوص مصرف کنندگان ویندوز 8 را ارایه کند. به همین منظور مراسمی ویژه در تاریخ ۲۹ فوریه برگزار خواهد شد. 

هیچکس بازدید : 160 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


ارزش اپل برابر با مجموع گوگل و مایکروسافت




با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد...



هیچکس بازدید : 248 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)



گوگل کروم اندروید را معرفی کرد


واحد خبر mobile.ir : مرورگر کروم در رایانه های شخصی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل سرعت و عملکرد بسیار عالی، میلیون ها نفر در سراسر جهان کروم را به عنوان مرورگر اصلی رایانه خود انتخاب کرده و هر روز با استفاده از آن به مرور اینترنت می پردازند. گوگل نیز که به دنبال بهبود مرورگر موجود در سیستم عامل آندروید است، تصمیم گرفته به دلیل استقبال کاربران، نسخه ای از این مرورگر را برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کند...

هیچکس بازدید : 286 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


عدم دسترسی به یاهومیل و جی میل


در دو روز اخیر، دسترسی به پست الکترونیک یاهو و گوگل برای کاربران در بسیاری از نقاط کشور امکان‌پذیر نبوده است. مسوولان مربوطه هم تاکنون توضیحی در این زمینه ارائه نداده‌اند.


در پی عدم امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌هایی که از ارتباط امن HTTPS استفاده می‌کنند، در اغلب ساعات دو روز گذشته امکان اتصال به برخی سرویس‌های گوگل و یاهو در اکثر نقاط کشور میسر نبود.به گزارش «تابناک »، اگرچه این اختلال در پروتکل امن HTTPS عدم دسترسی به پست الکترونیک یاهو و جی‌میل را به همراه داشته ولی همچنان امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها که از این پروتکل استفاده می‌کنند میسر است.گفتنی است HTTPS همان HTTP است که از یک SSL استفاده می‌کند.SSL پروتکل رمز‌گذاری است که در وب سروری که از HTTPS استفاده می‌کند به کار گرفته می‌شود. یکی از دلایل مهم استفاده از HTTPS انجام خرید آن لاین و مبادله اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت است. تاکنون خبر موثقی در باره دلیل یا دلایل بروز این اختلال گزارش نشده است.


منبع :mobile724.com   

هیچکس بازدید : 308 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


عرضه اپدیت نوکیا بل برای تعدادی از گوشی های هوشمند نوکیا



واحد خبر mobile.ir : نوکیا دیروز در تاریخ 7 فوریه 2012 (18 بهمن 1390) بعد از مدتها انتظار، آخرین نسخه از سیستم عامل سیمبیان با نام بل (Belle) را برای تعداد محدودی از آخرین گوشی های هوشمند خود عرضه کرد. این بروز رسانی که دومین بروز رسانی سیستم عامل Symbian^3 به شمار می رود، تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد که نه تنها ظاهر این سیستم عامل را زیباتر می کند، بلکه کارآیی آن را نیز افزایش داده و امکانات جدیدی را به آن اضافه می کند (لازم به ذکر است که دیگر به این سیستم عامل "سیمبیان بل" اطلاق نمی شود و نوکیا نام "نوکیا بل" را برای آن برگزیده است.).....

هیچکس بازدید : 205 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)




کاهش رشد قیمت فروش جهانی تلویزیون در سال 2012




بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار GfK، انتظار می رود که رشد فروش جهانی تلویزیون های LCD در سال ۲۰۱۲ کاهش محسوسی را تجربه کند...


هیچکس بازدید : 211 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)

بررسی تخصصی Apple iPad 2:


مقدمه

 Apple iPad 2 با ظاهری زیبا پس از رژیم گرفتن که منجر به کاهش وزن و بهبود قابلیت های آن شده است به بازار های جهانی راه یافته است. سریع تر ، باریک تر و سبک تر معیارهای دقیقی از آنچه هستند که که در سال جدید برای ارائه دو نسخه مختلف از تبلت های اپل رخ داده است.

 

اپل مثل همیشه کار را برای ارتقای محصولاتش آسان کرده است ، همه چیز به دقت انتخاب شده تا از رو آوردن مداوم مشتریان جدید اطمینان حاصل شود.همیشه اعتیاد عجیب و مرموزی در میان کاربران اپل برای استفاده از محصول جدید آن ها وجود داشته است. اما به هر حال ، سریعتر ، باریک تر و سبک تر بودن تبلت جدید ، معامله خوبی برای جذب کاربران جدید بدون اینکه کاربران قدیمی احساس فریب خوردگی کنند ، محسوب می شود.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
منابع وبلاگ gsm.ir gsmarena.com gsmaria.com mobile.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام برند را می پسندید؟
    آگهی فروش گوشی
    سونی اریکسون C902
    کارکرد 2 سال ،یه کم خط و خش داره، سالم،  قیمت 110 هزار تومان .شماره تماس 09371933538

    سونی اریکسون z530
     قیمت 85000 تومان.
    شماره تماس 09383932943

    آگهی فروش گوشی شما در این قسمت به طور رایگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 578
  • بازدید سال : 2,764
  • بازدید کلی : 71,229