loading...
بررسی تخصصی گوشی های موبایل
هیچکس بازدید : 478 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (2)




Full HD با نمایشگر بی نظیرHuawei MediaPad 10 FHDتبلت 4هسته ای   

 



تبلت 4هسته ای Huawei MediaPad 10 FHD را با نمایشگر بی نظیر Full HD

 

Huawei که در نمایشگاه CES چند تلفن هوشمند اندرویدی جذاب را معرفی کرده بود این بار در کنگره موبایل بارسلونا یک تبلت 10 اینچی با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند را به نمایش گذاشته است. نمایشگر 10 اینچی MediaPad 10 FHD دارای رزولوشن 1920x1200 پیکسل می باشد از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 4 هسته ای اشاره کرد. مشخصات کامل به همراه گالری تصاویر MediaPad 10 را در ادامه مشاهده کنید.

هیچکس بازدید : 363 چهارشنبه 10 اسفند 1390 نظرات (0)

گروه خبری GSM: شایعات زیادی پیرامون سومین ورژن از آیپد هر روز در خروجی خبرگزاری ها قرار می گرفت ولی این بار اپل با فرستادن دعوت نامه ای به اصحاب رسانه و کارشناسان مهر تائیدی بر مراسم معرفی این تبلت دوست داشتنی در چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۰ زد.

به گزارش پی سی دی، تصویر انتخابی برای این خبر دقیقا همان تصویر دعوت نامه ارسالی اپل برای اصحاب رسانه و کارشناسان است که در پائین تصویر اپل تنها به این جمله بسنده کرده است: (ما چیزی داریم که شما باید آن را ببینید و لمس کنید.)

هیچکس بازدید : 282 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، نسخه ای از گوشی معروف Galaxy S كه تاحدودی ارتقاء یافته است اكنون در انگلیس به فروش می رسد. سامسونگ Galaxy S Plus توسط اپراتور Virgin Mobile در اختیار كاربران قرار می گیرد. علاوه براین ، نسخه سفید این گوشی ابتدا در روسیه با عنوان سامسونگ Galaxy S 2011 Edition موجود شد. كاربران انگلیسی با قرارداد دو ساله و تعرفه ماهیانه 15.99 پوند می توانند به این گوشی دسترسی پیدا كنند.

هیچکس بازدید : 198 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

سرانجام شرکت سونی، با نام اریکسون خداحافظی کرد/خداحافظی همیشگی با برند سونی اریکسون







گروه خبری GSM: در ماه اکتبر شاهد بودیم که سونی سهم شراکت ۵۰ درصدی  Telefonaktiebolaget LM Ericsson’s در شرکت موبایل سونی اریکسون را خریداری کرد


ارزش این قرارداد در حدود ۱.۰۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است تا سونی با پرداخت آن به تنهایی بخش موبایل را در دست بگیرد.

بنابر گزارش فارنت، پیش‌ از این اعلام شده بود که این معامله و قرارداد در ماه ژانویه نهایی می‌شود اما حالا ما در ماه فوریه شاهد نهایی شدن این قرارداد و جدایی کامل اریکسون از سونی هستیم.

سرانجام رسما اعلام شد که سونی اریکسون را باید دیگر با نام “ارتباطات سونی” بشناسیم و هر تلفن همراه جدید این شرکت از این به بعد تنها برندسونی را بر پیشانی خود خواهد داشت که البته شاهد چند تلفن همراه با نام سونی پیش از این بودیم 

با این حال دستگاه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارند تا خارج شدن کامل از بازار همچنان نام سونی اریکسون را با خود به همراه خواهند داشت.
هیچکس بازدید : 151 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
گروه خبری GSM: مشکلات آنتن‌دهی آیفون ۴ که پیش از این در باره آن بحث شده و به  antennagate نیز مشهور شده بود به  نظر می‌رسد به این سادگی‌ها دست از سر اپل برنداشته و حالا پس از یک دعوای طولانی، دادگاهی در آمریکا اپل را ملزم به پرداخت خسارت به دارندگان آیفون ۴ کرده است.

به گزارش فارنت، بر اساس رای دادگاه، اپل ملزم شده است به تمامی دارندگان آیفون ۴ در داخل ایالات متحده بنا بر درخواست آنان ۱۵ دلار نقد و یا اینکه یک بامپر بدهد و این رای پس از بررسی ۱۸ پرونده حقوقی کاربرانی که مبادرت به خرید آیفون ۴ کرده بودند، صادر شده است.

در همین حال مشتریان با مراجعه به وب‌سایت www.iPhone4Settlement.com که البته هنوز راه‌اندازی نشده، قادر به پیگیری مشکل و حتی درخواست دعوی جدید را خواهند داشت.

ایرا روتکن یکی از وکلای اپل در این مورد می‌گوید:”ما اعتقاد داریم که پرونده آیفون ۴ به خوبی حل و فصل شده و رای به اندازه کافی عادلانه و معقول است و به مشتریان اجازه انتخاب هم می‌دهد که متناسب باشرایط خود ۱۵ دلار و یا بامپر دریافت کنند”.

هیچکس بازدید : 175 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

معرفی نخستین تلفن همراه شرکت انویدیا + عکس

02/12/1390

گروه خبری GSM: پردازنده‌های تگرا۲  انویدیا برای نخستین بار در تلفن های‌همراه موتورولا آتریکس ،فوتون ۴ جی و ال جی اپتیموس ۲ ایکس و همچنین سامسونگ کاپاتیف و چندین تلفن همراه دیگر بکار رفت و آرام آرام در حال فراگیر شدن نیز است.

به گزارش فارنت، امروز انویدیا  و غول سازنده تلفن همراه چینی یعنی ZTE  تلفن همراه  Mimosa X را رونمایی کردند که نخستین تلفن همراه اندرویدی است که به صورت کامل محصولات انویدیا در آن بکار رفته است که از این میان می‌توان به پردازنده ،چیپ گرافیکی، تجهیزات وایرلس و ارتباطی نیز اشاره کرد.
هیچکس بازدید : 739 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
گروه خبری GSM: کروسل، سازنده سوئدی ابزارهای الکترونیکی سیار، لیست ۱۰ گوشی پرفروش ماه ژانویه ۲۰۱۲ را منتشر کرد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات، این لیست براساس میزان سفارش قطعات گوشی‌های تلفن همراهی است که برای ساخت در ماه ژانویه ۲۰۱۲ به کروسل سفارش داده شده است.
لیست منتشر شده از سوی کروسل به دلیل انعکاس میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در شش قاره جهان و بیش از ۷۰ کشور دنیا قابل اعتماد است.

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها از این قرار است:
هیچکس بازدید : 192 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)



آیا Galaxy s III تنها 7 میلی متر ضخامت دارد؟


سامسونگ که با سری کهکشانی خود توانسته در دنیای اسمارت فون های اندرویدی تمام نگاه‌ها را به سوی خود معطوف دارد در صدد ساخت عضو سوم و قدرتمند این خانواده می‌باشد.کماکان شایعات پیرامون گالکسی اس ۳ فراوان است و یحتمل خود سامسونگ هم از این شایعات و حدسیات و اخبار بدش نمی‌آید تا ذهن دوست داران Galaxy s III بیش از بیش درگیر باشد و مشتاق‌تر از دیروز چشم انتظار ورود آن باشند.در خصوص این گالکسی شایعات به مانند محصولات اپل زیاد است و هر سایت و خبرگزاری‌ای مشخصاتی از آن را منتشر می‌کنند که هنوز مورد تایید سامسونگ قرار نگرفته و در هاله ای از ابهام می‌باشد.برخی شایعات حکایت از یک دوربین هشت یا دوازده مگا پیکسلی در بدنه این گوشی جدید و پردازنده ای چهار هسته ای دارد و حتی خبر می‌رسد که این گوشی مانند آیفون ۵ ( البته باز هم گمانه زنی است ) ضد آب می باشند.





اما آخرین خبری که از گلکسی اس ۳ منتشر شده خبر از ضخامت فوق‌العاده باریک آن دارد ضخامتی برابر با ۷ میلی متر!! در حالی که نسل دوم سری کهکشانی یعنی Galaxy SII با ضخامت ۸٫۴۹ میلی متر ضخامت جزو باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند می‌باشد.باید منتظر بود و دید واقعاً این گوشی به این حد از نازکی خواهد رسید؟آیا این ضخامت کم برای کاربران مشکل ساز نخواهد شد؟نظر شما چیست؟


منبع: mobile724.com

هیچکس بازدید : 183 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


واگذاری شماره 0933 به اپراتور دوم بررسی می شود



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالیکه شماره 0933 رزرو پروژه تالیا بوده، اپراتور ایرانی خارجی ام تی ان ایرانسل اقدام به واگذاری سیمکارت های خود با این شماره کرده است، بر همین اساس رئیس شورای رقابت اعلام کرد: این اقدام توسط شورا بررسی می شود.

هیچکس بازدید : 160 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


ارزش اپل برابر با مجموع گوگل و مایکروسافت




با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد...



هیچکس بازدید : 308 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


عرضه اپدیت نوکیا بل برای تعدادی از گوشی های هوشمند نوکیا



واحد خبر mobile.ir : نوکیا دیروز در تاریخ 7 فوریه 2012 (18 بهمن 1390) بعد از مدتها انتظار، آخرین نسخه از سیستم عامل سیمبیان با نام بل (Belle) را برای تعداد محدودی از آخرین گوشی های هوشمند خود عرضه کرد. این بروز رسانی که دومین بروز رسانی سیستم عامل Symbian^3 به شمار می رود، تغییرات بسیاری را با خود به همراه دارد که نه تنها ظاهر این سیستم عامل را زیباتر می کند، بلکه کارآیی آن را نیز افزایش داده و امکانات جدیدی را به آن اضافه می کند (لازم به ذکر است که دیگر به این سیستم عامل "سیمبیان بل" اطلاق نمی شود و نوکیا نام "نوکیا بل" را برای آن برگزیده است.).....

درباره ما
منابع وبلاگ gsm.ir gsmarena.com gsmaria.com mobile.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام برند را می پسندید؟
    آگهی فروش گوشی
    سونی اریکسون C902
    کارکرد 2 سال ،یه کم خط و خش داره، سالم،  قیمت 110 هزار تومان .شماره تماس 09371933538

    سونی اریکسون z530
     قیمت 85000 تومان.
    شماره تماس 09383932943

    آگهی فروش گوشی شما در این قسمت به طور رایگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 573
  • بازدید سال : 2,759
  • بازدید کلی : 71,224