loading...
بررسی تخصصی گوشی های موبایل
هیچکس بازدید : 668 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

گوگل پلاس Google+ v2.3.0.240337


گوگل پلاس Google+ v2.3.0.240337

اندروید

Google+ نرم افزاری برای اتصال به شبکه اجتماعی بزرگ و جدید گوگل پلاس است که توسط شرکت گوگل طراحی شده است. حلقه های گوگل پلاس به شما امکان مدیریت قسمت هایی که با دیگران به اشتراک می گذارید را میدهد و بدین طریق می توانید یک متن یا عکس و یا ویدئو را فقط برای یک حلقه از دوستانتان به اشتراک بگذارید. آپلود فوری ویدئو و عکس از آلبوم شخصی گوشی ، پیام رسانی بسیار سریع با همه افراد موجود در حلقه دوستان و تماس ویدئویی با حداکثر ۹ نفر از دیگر امکانات آن است.

هیچکس بازدید : 520 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بررسی تخصصی Apple iPhone 4S  :پیش به جلـــو 
مقدمه
آخرین چیزی که به آن نیاز دارید ، دقیقا گوشی تلفن همراهی با ظاهری زیبا چون گوشی شماست.اما شاید خاتمه دادن به آن زود باشد،شما با هم عالی به نظر می رسید، شما و iPhone 4 تان.درواقع هنوز هم واقعا به هم می آیید.
کاربران iPhone 4S ، این صحبت میان شما و سخنگوی رسمی گوشی تان یعنی Siri است. کاربران iPhone 4 ، این صحبت میان شما و صدای ناطق گوشی تان یعنی Siri است.می دانم هم Siri و هم ضمیر ناخودآگاه تان شما را به سوی آیفون بعدی سوق می دهد.نمی گویم به آن گوش نکنید فقط کمی منتظر باشید. شاید این بررسی بتواند به شما کمک کند.

هیچکس بازدید : 301 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (0)

بررسی تخصصی Nokia Lumia 800 : شروع یک فصل جدید برای نوکیا

معرفی :

خیل زیادی از هواداران منتظر عرضه ی اولین گوشی ویندوز نوکیا پس از جنجال آفرینی در طی   سخنرانی “burning platform”  شرکت در مراسم معرفی  گوشی Lumia 800 بوده اند . سخنران این  بخش ، Stephen Elop  ، مدیر کل  نوکیا و  منظور از سیستم عامل منسوخ شده ،  بود .

 

هیچکس بازدید : 291 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

نرم افزار پارسی و ایرانی iRamezan برای آیفون و آیپد و همچنین آیپاد. هم اکنون از موبفا دانلود نمایید.

http://www.dl2.mobfa.org/summer90/iramazan.jpg

- بخش ادعیه شامل دعاهای یاعلی یا عظیم , سحر معروف و … بهمراه ترجمه و قرائت
- دعای روزانه بهمراه ترجمه فارسی
- مناسبت های روزانه
- مشاوره تغذیه بهمراه برنامه غذایی هفتگی و توصیه های مهم تغذیه در این ماه
- اعمال شب های قدر
- ساپورت از صفحه نمایش رتینا

ویژگی های جدید این نسخه :

- افزوده شدن دعای عهد به همراه ترجمه و صوت
-  افزوده شدن دعای ربنا استاد شجریان با متن و ترجمه
-  اضافه شدن قابلیت مولتی تسکینگ (پخش دعا در background و کنترل آن از طریق iPod Controls)
- اضافه شدن بخش تاریخ روز شامل تاریخ شمسی و قمری

هیچکس بازدید : 1025 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران عزیز نرم افزار Iran Pelak V4 را آماده کرده ایم که بوسیله ی آن شما میتوانید پلاک انتظامی مربوط به خودروهای هر شهر را تشخیص دهید . مثلا برای تهران 11 , 22 ,33 و ... میباشد . شما هم اکنون می توانید این نرم افزار جدید و جالب را از سایت تک موبایل به راحتی دانلود کرده و لذت ببرید .



دانلود در ادامه مطلب ...
هیچکس بازدید : 198 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

سرانجام شرکت سونی، با نام اریکسون خداحافظی کرد/خداحافظی همیشگی با برند سونی اریکسون







گروه خبری GSM: در ماه اکتبر شاهد بودیم که سونی سهم شراکت ۵۰ درصدی  Telefonaktiebolaget LM Ericsson’s در شرکت موبایل سونی اریکسون را خریداری کرد


ارزش این قرارداد در حدود ۱.۰۵ میلیارد یورو تخمین زده شده است تا سونی با پرداخت آن به تنهایی بخش موبایل را در دست بگیرد.

بنابر گزارش فارنت، پیش‌ از این اعلام شده بود که این معامله و قرارداد در ماه ژانویه نهایی می‌شود اما حالا ما در ماه فوریه شاهد نهایی شدن این قرارداد و جدایی کامل اریکسون از سونی هستیم.

سرانجام رسما اعلام شد که سونی اریکسون را باید دیگر با نام “ارتباطات سونی” بشناسیم و هر تلفن همراه جدید این شرکت از این به بعد تنها برندسونی را بر پیشانی خود خواهد داشت که البته شاهد چند تلفن همراه با نام سونی پیش از این بودیم 

با این حال دستگاه‌هایی که اکنون در بازار وجود دارند تا خارج شدن کامل از بازار همچنان نام سونی اریکسون را با خود به همراه خواهند داشت.
هیچکس بازدید : 151 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)
گروه خبری GSM: مشکلات آنتن‌دهی آیفون ۴ که پیش از این در باره آن بحث شده و به  antennagate نیز مشهور شده بود به  نظر می‌رسد به این سادگی‌ها دست از سر اپل برنداشته و حالا پس از یک دعوای طولانی، دادگاهی در آمریکا اپل را ملزم به پرداخت خسارت به دارندگان آیفون ۴ کرده است.

به گزارش فارنت، بر اساس رای دادگاه، اپل ملزم شده است به تمامی دارندگان آیفون ۴ در داخل ایالات متحده بنا بر درخواست آنان ۱۵ دلار نقد و یا اینکه یک بامپر بدهد و این رای پس از بررسی ۱۸ پرونده حقوقی کاربرانی که مبادرت به خرید آیفون ۴ کرده بودند، صادر شده است.

در همین حال مشتریان با مراجعه به وب‌سایت www.iPhone4Settlement.com که البته هنوز راه‌اندازی نشده، قادر به پیگیری مشکل و حتی درخواست دعوی جدید را خواهند داشت.

ایرا روتکن یکی از وکلای اپل در این مورد می‌گوید:”ما اعتقاد داریم که پرونده آیفون ۴ به خوبی حل و فصل شده و رای به اندازه کافی عادلانه و معقول است و به مشتریان اجازه انتخاب هم می‌دهد که متناسب باشرایط خود ۱۵ دلار و یا بامپر دریافت کنند”.

هیچکس بازدید : 541 پنجشنبه 04 اسفند 1390 نظرات (0)

معرفی :

هیچ خبر جدیدی در اینجا وجود ندارد و بیشتر آن مربوط به توسعه ی گوشی است . HTC Sensation XE یک گوشی درخشان تازه عرضه شده است که به شما اجازه ی دسترسی به آخرین خط تولید آندرویدی HTC را می دهد . یک ویرایش لوکس برای علاقه مندان به موسیقی با مقداری افزایش سرعت پردازش اطلاعات در بخش CPU . این گوشی دارای کیفیت پخش صدای عالی می باشد که می توان روی آن حساب ویژه ای باز کرد .

تعداد صفحات : 5

درباره ما
منابع وبلاگ gsm.ir gsmarena.com gsmaria.com mobile.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام برند را می پسندید؟
    آگهی فروش گوشی
    سونی اریکسون C902
    کارکرد 2 سال ،یه کم خط و خش داره، سالم،  قیمت 110 هزار تومان .شماره تماس 09371933538

    سونی اریکسون z530
     قیمت 85000 تومان.
    شماره تماس 09383932943

    آگهی فروش گوشی شما در این قسمت به طور رایگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 605
  • بازدید سال : 2,791
  • بازدید کلی : 71,256