loading...
بررسی تخصصی گوشی های موبایل
هیچکس بازدید : 220 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (0)


دانلود کنید : ویندوز 8 نسخه آزمایشی




دانلود کنید: ویندوز 8 نسخه آزمایشی




سرانجام طبق قرار قبلی لحظاتی قبل نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 8 برای دانلود در دسترس قرار گرفت. 

مایکروسافت می گوید آخرین باری که شما چنین تغییر بزرگی در ویندوز دیده اید، به دوران ویندوز 95 بر می گردد. ضمن اینکه تغییرات نسبت به نسخه پیش نمایش توسعه دهنگان نیز بسیار زیاد بوده است و از آن موقع تا به حال بیش از ۱۰۰ هزار کد در این سیستم عامل عوض شده است. 

به گفته این شرکت کار با سیستم عامل جدید برای همه آسان خواهد بود و با دستگاه های مختلف در نمایشگرهای متفاوت به راحتی کار خواهد کرد. 

در مرورگر اینترنت اکسپلورر جدید صفحات وب و HTML5 به خوبی با سیستم عامل ادغام شده اند و ممکن است افراد زیادی را ترغیب کند که دوباره از این مرورگر به عنوان مرورگر اصلی استفاده کنند. شما می توانید به راحتی یک اپلیکیشن یا بازی HTML5 را به یک اپلیکیشن ویندوز تبدیل کنید. 

ضمن اینکه مایکروسافت گفت تمام اپلیکیشن های ویندوز 8 در طول دوران نسخه بتا، به صورت رایگان قابل دانلود هستند! یعنی اگر شما ویندوز 8 را نصب کنید می توانید تمام اپلیکیشن های این سیستم عامل را در طول دوران آزمایشی به صورت رایگان دانلود کنید. البته فراموش نکنید که این یک نسخه آزمایشی از این سیستم عامل است.

 

در مسیر ارایه ویندوز 8، مایکرسافت یک نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان ارایه کرده که در سپتامبر سال گذشته وارد بازار شد. حالا نسخه پیش نمایش مصرف کنندگان آماده شده است که نام دیگر آن نسخه بتا است. در ادامه مایکروسافت نسخه RC را ارایه خواهد کرد و پس از آن باید منتظر نسخه نهایی باشید. 

مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی ارایه نسخه نهایی را اعلام نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل پاییز باید منتظر ارایه رسمی ویندوز 8 باشیم.


دانلود در ادامه مطلب ...


هیچکس بازدید : 180 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)


گزارشی از این روزهای بازار لپ تاپ


هر سال با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، به ویژه از نیمه‌دوم بهمن‌ماه، بازار خرید و فروش کالاهای حوزه کامپیوتر و به ویژه لپ‌تاپ و مینی لپ‌تاپ گرم و پررونق مي‌شود.



به گفته فعالان بازار،تا سال قبل این برهه زمانی 40 تا 45 روزه، دوران طلایی بازار به شمار مي‌رفت و از آنجا که فعالان بازار هم به قصد ورود کالاهای تازه‌وارد در سال جدید، قصد خالی کردن انبارها و بستن حساب‌های مالی را داشتند، اجناس خود را با تخفیف به فروش مي‌رساندند و به این ترتیب فضای خرید و فروش هم برای خریداران و هم برای فروشندگان مطلوب بود.امسال نیز مانند سال‌هاي قبل با وجود مشکلات ناشی از نوسانات شدید نرخ ارز و کاهش موجودی در بازار، از هفته دوم بهمن‌ماه بازار کامپیوتر که هفته‌ها رنگ رونق را به خود ندیده بود مي‌رفت تا رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد. اما با افزایش مجدد نرخ دلار بازار دوباره به وضعیت سابق بازگشت و اکثر فعالان بازار قیمت‌ها را در حدود 10 درصد گران کردند. شرکت‌های عرضه‌کننده هم نرخ مدل‌های کمیاب را در بازار افزایش داده و اکثرا از ارائه لیست قیمت به خریداران خودداری مي‌کنند.اگر این روزها سری به سایت‌های شرکتی که سابق بر این کالاها را با قیمت فروش معرفی می‌کردند بزنید متوجه خواهید شد اکثر کالاها به طور سفارشی وارد بازار مي‌شوند و از لیست قیمت هم خبری نیست.با همه این اوصاف فعالان بازار و کارشناسان مي‌گویند بازار مشتریان خود را در دو ماه پایانی سال حفظ مي‌کند .بررسی‌هاي روزنامه دنیای‌اقتصاد هم نشان مي‌دهد که با وجود مشکلات موجود در بازار کامپیوتر، اما میزان تقاضا نسبت به ماه‌های قبل افزایش یافته است.کارشناسان بازار مي‌گویند، بی‌اعتمادی به وضعیت بازار و غیر قابل پیش بینی بودن وضعیت نرخ دلار و روند قیمت‌ها باعث شده است تا خریداران ترجیح دهند کالای مورد نظر را ولو با قیمت بالا خریداری کنند تا اینکه در ماه‌های آتی برای خرید دچار مشکل شوند.






هیچکس بازدید : 147 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


ویندوز 8 بتا ، 10 اسفند ارایه می شود





مایکروسافت قصد دارد در پایان این ماه میلادی و در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون نسخه پیش نمایش مخصوص مصرف کنندگان ویندوز 8 را ارایه کند. به همین منظور مراسمی ویژه در تاریخ ۲۹ فوریه برگزار خواهد شد. 

هیچکس بازدید : 248 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)



گوگل کروم اندروید را معرفی کرد


واحد خبر mobile.ir : مرورگر کروم در رایانه های شخصی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل سرعت و عملکرد بسیار عالی، میلیون ها نفر در سراسر جهان کروم را به عنوان مرورگر اصلی رایانه خود انتخاب کرده و هر روز با استفاده از آن به مرور اینترنت می پردازند. گوگل نیز که به دنبال بهبود مرورگر موجود در سیستم عامل آندروید است، تصمیم گرفته به دلیل استقبال کاربران، نسخه ای از این مرورگر را برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کند...

هیچکس بازدید : 286 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)


عدم دسترسی به یاهومیل و جی میل


در دو روز اخیر، دسترسی به پست الکترونیک یاهو و گوگل برای کاربران در بسیاری از نقاط کشور امکان‌پذیر نبوده است. مسوولان مربوطه هم تاکنون توضیحی در این زمینه ارائه نداده‌اند.


در پی عدم امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌هایی که از ارتباط امن HTTPS استفاده می‌کنند، در اغلب ساعات دو روز گذشته امکان اتصال به برخی سرویس‌های گوگل و یاهو در اکثر نقاط کشور میسر نبود.به گزارش «تابناک »، اگرچه این اختلال در پروتکل امن HTTPS عدم دسترسی به پست الکترونیک یاهو و جی‌میل را به همراه داشته ولی همچنان امکان دسترسی به برخی وب‌سایت‌ها که از این پروتکل استفاده می‌کنند میسر است.گفتنی است HTTPS همان HTTP است که از یک SSL استفاده می‌کند.SSL پروتکل رمز‌گذاری است که در وب سروری که از HTTPS استفاده می‌کند به کار گرفته می‌شود. یکی از دلایل مهم استفاده از HTTPS انجام خرید آن لاین و مبادله اطلاعات خصوصی از طریق اینترنت است. تاکنون خبر موثقی در باره دلیل یا دلایل بروز این اختلال گزارش نشده است.


منبع :mobile724.com   

هیچکس بازدید : 205 دوشنبه 24 بهمن 1390 نظرات (0)




کاهش رشد قیمت فروش جهانی تلویزیون در سال 2012




بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار GfK، انتظار می رود که رشد فروش جهانی تلویزیون های LCD در سال ۲۰۱۲ کاهش محسوسی را تجربه کند...


درباره ما
منابع وبلاگ gsm.ir gsmarena.com gsmaria.com mobile.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام برند را می پسندید؟
    آگهی فروش گوشی
    سونی اریکسون C902
    کارکرد 2 سال ،یه کم خط و خش داره، سالم،  قیمت 110 هزار تومان .شماره تماس 09371933538

    سونی اریکسون z530
     قیمت 85000 تومان.
    شماره تماس 09383932943

    آگهی فروش گوشی شما در این قسمت به طور رایگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 2,766
  • بازدید کلی : 71,231